Marković, Aleksandra (2013) Viđenje obrazovnog sistema i različita upotreba kulturnih sadržaja desnih i levih ekstremista u cyber prostoru Srbije. In: Politički ekstremizam u cyber prostoru Srbije. Centar za razvoj civilnog društva, Zrenjanin, pp. 89-100. ISBN 978-86-910421-9-6
Text
markovic.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (328kB) |
Abstract
Oslanjajući se na već nespornu vezu između obrazovanja i društva, kao i kulture i društva, a imajući na umu značaj koji obrazovanje i kultura imaju u jednoj društvenoj zajednici, cilj ovog rada je da istraži odnos levih, odnosno desnih ekstremističkih organizacija prema obrazovnom sistemu u Srbiji, kao i upotrebu i promovisanje različitih kulturnih sadržaja jednih, odnosno drugih. Na osnovu istraživanog odnosa prema obrazovanju i upotrebi kulturnih sadržaja moguće je donositi zaključke o poželjnoj viziji društva i vrednostima koje bi jedna društvena zajednica trebalo da razvija i neguje. Uočene su ključne razlike, ali i sličnosti prevashodno u percipiranju zajedničkog neprijatelja, što ipak ne dovodi do formiranja bilo vrednosti bilo zajedničkog delanja koje bi zagovarale kako leve, tako i desne ekstremističke organizacije.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | obrazovanje, kulturni sadržaji, vrednosti, desne ekstremističke organizacije, leve ekstremističke organizacije |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Depositing User: | iksi iksi |
Date Deposited: | 15 May 2022 16:49 |
Last Modified: | 08 Dec 2023 21:10 |
URI: | http://institutecsr.iksi.ac.rs/id/eprint/520 |
Actions (login required)
View Item |