Glomazić, Hajdana (2012) Liderstvo i obrazovanje. Andragoške studije: časopis za proučavanje obrazovanja i učenja odraslih (1). pp. 129-144. ISSN 0354-5415
Text
Glomazic_Liderstvo i obrazovanje_2012 (1).pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (118kB) |
Abstract
Istraživanje, čiji su rezultati predstavljeni u ovom radu, imalo je cilj da utvrdi međusobni odnos učenja i obrazovanja odraslih i poslovne uspešnosti. Dobijeni rezultati su pokazali da sva tri vida obrazovanja i učenja (formalno, neformalno i informalno) imaju nesumnjiv značaj za liderstvo, a od njih se kao najznačajnije informalno učenje. Pretpostavljamo da socio-personalne i lične karakteristike takođe imaju određenu ulogu u formiranju lidera, kao i ukupne društvene i političke okolnosti u kojima su poslovali. U ovom trenutku nije moguće precizno izmeriti koliki je doprinos obrazovanja i učenja u odnosu na druge karakteristike, ali se pouzdano može tvrditi da su obrazovanje i učenje značajno povezani sa poslovnom uspešnošću uzorkom obuhvaćenih ispitanika. Lideri su pojedinci koji su skloni učenju i obrazovanju, razumeju njihov značaj i koriste ih kao instrument poslovne uspešnosti i ostvarivanja liderskih ambicija.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Rad je deo neobjavljene magistarske teze Hajdane Glomazić, Obrazovanje odraslih i poslovna uspešnost, Filozofski fakultet, Beograd, odbranjene 29.12. 2009. god. |
Uncontrolled Keywords: | obrazovanje, učenje, poslovna uspešnost, liderstvo |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Depositing User: | iksi iksi |
Date Deposited: | 17 Nov 2023 13:02 |
Last Modified: | 08 Dec 2023 11:50 |
URI: | http://institutecsr.iksi.ac.rs/id/eprint/886 |
Actions (login required)
View Item |