Paraušić, Ana and Stojanović, Marija and Popović Ćitić, Branislava and Kovačević Lepojević, Marina and Bukvić Branković, Lidija (2022) Alati za onlajn učenje kao sredstva za izvođenje nastave tokom pandemije. Zbornik radova Učiteljskog fakulteta Prizren-Leposavić, 18. pp. 69-86. ISSN 1452-9343
Text
Zbornik uciteljskog.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Pandemija virusa COVID-19 dovela je do nužne implementacije nastave na daljinu posredstvom korišćenja digitalnih tehnologija i alata za onlajn učenje. Iako su institucije zadužene za kvalitet obrazovanja i vaspitanja u našoj zemlji organizovale obuke zaposlenih za upotrebu alata za onlajn učenje, istraživački nalazi sugerišu da digitalne kompetencije nastavnika i dalje nisu na zavidnom nivou, te upućuju na jasnu potrebu nastavnika za dodatnom obukom i podrškom u ovom domenu. S tim u vezi, napravljen je pregled 70 alata za onlajn učenje, a u ovom radu izdvojeni su oni koji bi mogli biti od najveće koristi nastavnicima. Cilj rada je sagledavanje uslova i načina njihovog korišćenja, kao i ukazivanje na prednosti i ograničenja koja se vezuju za njihovu upotrebu. U radu će biti predložena tipologija alata za onlajn učenje i prikazni neki od alata karakteristični za svaki tip. Neophodnost brzog prilagođavanja novonastaloj situaciji i prelazak na učenje na daljinu ukazali su na potrebu kontinuirane edukacije nastavnika u oblasti izvođenja onlajn nastave. U cilju ovladavanja veštinama korišćenja alata za onlajn učenje u nastavnoj praksi, poželjno bi bilo pripremiti odgovarajuće vodiče ili priručnike za njihovu primenu.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | alati za onlajn učenje, onlajn nastava, nastava na daljinu, obrazovanje tokom pandemije |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Depositing User: | iksi iksi |
Date Deposited: | 06 Dec 2022 11:46 |
Last Modified: | 03 Jun 2024 07:48 |
URI: | http://institutecsr.iksi.ac.rs/id/eprint/677 |
Actions (login required)
View Item |